Kristen Stewart får ny filmroll

Jag har tidigare skrivit om att Kristen Stewart och Jennifer Lawrence varit ute efter samma filmroll. Nu är det dock klart och det är Kristen som fått huvudrollen i filmen "Lie Down in Darkness" Kolla på videon nedan för att höra mer om rollen och vad filmen handlar om!



Måste bara kommentera klippet lite också. Jag stör mig på att dom kallar Robert för Kristen's "ex-boyfriend" och bara spär på alla ryktena om att det är över pga Kristens påstådda otrohet. Ingenting är bekräftat av varken Rob eller Kristen, och så vitt jag vet är dom fortfarande ihop (och jag tänker tro det tills dom själva går ut och säger något annat).


Förresten, Vem hade ni velat se i rollen - Kristen eller Jennifer?:)
0


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0