Dagens fråga

Jag har inte velat ta upp det här i bloggen förut, för jag tycker att det är elakt skvaller och sjukt hur media hänger ut folk och gör allt för att vara först med en nyhet. Jag pratar såklart om ryktena om att Kristen Stewart har varit otrogen mot Robert Pattinson, med ingen mindre än regissören för Snow White and the Huntsman - Rupert Sanders

Det har kommit ut flera bilder som sägs vara på Kristen och Rupert där de kysser varandra. Dock är det bara skvallertidningar i USA som dessa bilder syns i, känns inte som världens säkraste källor direkt och de har tidigare haft flera photoshopskandaler. Enligt tidningen People ska Kristen även ha gjort ett uttalande och bett om ursäkt till Rob och alla hon sårat med detta. Hm, Kristen är väl känd för att aldrig göra såna uttalanden, och dessutom aldrig om hennes prrivatliv, så varför bryta tystnaden nu?



Som ni säkert märker så tror jag inte på det här ryktet. Det känns bara väldigt olikt Kristen att visa sig ute offentligt med en annan kille (hon visar sig ju inte ens ute med Rob) och sedan ge ett uttalande om det.

Om det dock skulle visa sig att det är sant så verkar det ju som att Rob och Kristen redan kar rett ut allting då de sett kärare ut än någonsin på de senaste bilderna vi ftt se av dom (Comic Con, TCA mm.).

Vad tror och tänker ni om det här? Ligger det någon sanning i ryktena? Robsten forever eller inte mer?

Ni kan läsa mer om ryktena HÄR


0


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0