Glimma som guld - Sno Stilen av Nina Dobrev

Den underbara guldiga klänningen som Nina Dobrev bar under FX and Fox Home Entertainment Comic-Con party kommer från Farah Khan's vårkollektion 2012. Klänningen matchades (skit)snyggt med blåa "Carla" peeptoe pumps från Brian Atwood. Nedan har jag valt ut mina favoriter. Sno stilen!


De här tre gulddrömmarna kommer från asos.com. Dom har hur mycket snygga guldiga klänningar som helst där, så skynda er in och kolla! Priser: klänning 1 - 776 kr, klänning 2 - 597 kr, klänning 3 - 656 kr



Dessa två skönheter kommer från nelly.com. Den högra är lite mer bronsig än guld. Alla "metallfärger" så som guld, silver och brons är superpopulära både nu under sensommaren och i höst då dom dominerar ganska rejält. Värt att investera i alltså! Priser: klänning 1 - 499 kr, klänning 2 - 499 kr.



Matcha guldet med ett par blå skor! Pris: 1 H&M - 99 kr, 2 Annabel - 399 kr, 3 Lipsi - 379 kr, 4 Carla - 399 kr, 5 Cit - 349

Jag letade fram skor i olika stilar, så detär bara att välja era favoriter!  Vilka skor skulle ni matcha med vilken klänning? :)
1


Kommentarer
Postat av: ♥JHUTCHERSONSTORIES♥

Hej, vill du göra ett länkbyte? :)

Svar: Hej. Jag gör tyvärr inga fler länkbyten just nu, men gärna längre fram:)
None None

2012-07-17 @ 16:41:30
URL: http://jhutchersonstories.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0