Jag åker bort på söndag..!

Som ni säkert har märkt så har jag varit lite frånvarande i bloggen idag. Det är nämligen så att jag får semester på söndag och ska då åka bort i en vecka! Så idag har jag skrivit listor, tvättat kläder och börjat packa lite grejer - därav min frånvaro! Jag kommer hem på kvällen nästa söndag

Jag planerar att ha datorn med mig och uppdatera om det viktigaste som händer. Blir dock bara ca 2-3 uppdateringar per dag, och jag kommer säkert missa en del saker. Men jag tänkte att det är bättre än inget! Hoppas ni fortsätter kika in ändå! Väl hemma igen blir det uppdateringar som vanligt, och då har vi lite roliga event som t.ex Teen Choice Awards att se fram emot!:)

Men det är ju några dagar kvar till söndag och jag ska försöka blogga på som vanligt mellan jobbet och packningen!;)



Tyvärr ska jag inte till någon av åvanstående städer. Det blir en Sverigeresa i år. Skåne, here I come!;)
0


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0