Nu kör vi!

Sådär, nu sparkar jag igång den här snygga bloggen! Jag vill börja med att tacka Elin som har gjort min supersnygga design!! Så om det är någon som är sugen på nytt utseende till sin blogg, fråga henne;)

Som det står i min meny så kommer den här bloggen att handla om det senaste kändisskvallret, med fokus på skådespelerskorna Nina Dobrev, Kristen Stewart och Jennifer Lawrence som är mina favoriter! Fokus kommer ligga på mode och röda mattan, men även andra roliga nyheter kommer så klart att dyka upp!

Jag som skriver heter Sandra och är i 20-års åldern;) Det ska bli jättekul att äntligen få komma igång, det här är något jag har funderat på länge så nu kör vi! Hoppas ni stannar kvar och kikar in här flera gånger! :))
0


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0