Dagens fråga - Vilka böcker i "Hunger Games-serien" har ni läst?

Jag tänkte ta en dagens fråga för at få lära känna er som läser här lite bättre. Som ni säkert förstått så älskar jag verkligen Hunger Games-serien, så jag tänkte höra med er om ni gillar dom lika mycket som jag! 

Dagens fråga är: Vilka böcker ur Hunger Games-serien har du läst? Svara nedan :)

Vilka böcker ur Hunger Games-serien har du läst?
Hunger Games / Hungerspelen
Catching Fire / Fatta Eld
Mockingjay / Revolt
Alla tre
Ingen
Ingen, men har sett filmen
Create your own poll



1


Kommentarer
Postat av: Troian Bellisario

Du kanske känner igen henne mer som rollen som Spencer i Pretty Little Liars :) Jag har nyligen startat upp en blogg om henne som är i fullgång :)

Kolla in den här: http://troianbellisario.blogg.se/

Svar: Åh, ska kolla in den, älskar PLL! :))
None None

2012-11-27 @ 18:28:08
URL: http://troianbellisario.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0