Webbklipp från TVD "My Brothers Keeper"

Ännu ett klipp till torsdagen/fredagens avnitt av TVD. 



Det är ju ingen hemlighet att jag är team Delena alla lägen, och ovan kan ni se förklaringen till det klart och tydligt. Stefan är helt enkelt en självisk människa som hela tiden tycker synd om sig själv. Det har jag tyckt från allra första början och det blir bara mer och mer tydligt. Hoppas han blir lite "ripper" igen för då var det i alla fall kul att kolla på honom och man slapp allt "tyck-synd-om-mig-jag-lider" hela tiden.
Haha bara en liten åsikt sådär.. ;)
2


Kommentarer
Postat av: Sandra

Stefan är inte självisk han bryr sig fan mer om andra en vad Damon göra!Stefan hjälper ju i hela fall folk som inte Damon gör!
Från ett Stelena fan!

Svar: Menade inte att "göra någon upprörd", det är bara min personliga åsikt. Det är bara en serie när allt kommer omkring så det är inte direkt något jag lägger stor vikt vid.
None None

2012-11-27 @ 11:30:45
URL: http://pandasandra.devote.se
Postat av: Sandra

Förlåt att jag var upprörd jag är bara ett stort Stelena fan, jag tycker om din blogg för övrigt.

Svar: Det är ingen fara. Alla får tycka som dom vill och jag förstår såklart dom som håller på Stelena också och tycker inte att något av det är rätt eller fel. Kul att du gillar bloggen :)
None None

2012-11-27 @ 15:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0