Amanda Seyfried

En av mina absoluta favoritskådespelerskor (hon är helt fantastisk!!) är vackra och begåvade Amanda Sefried. Hon är med i bl.a. Red Riding Hood och Dear John, två jättefina filmer, och hon spelar även i musikalfilmen Mama Mia! vilken nog dom flesta känner igen henne ifrån.

I vilket fall som helst så hade hon en photoshoot med Vogue år 2008 och jag tycker den är så fin så jag tänkte att jag lägger upp den här!:) Temat för plåtningen var "Alice in Wonderland".

Är det någon mer här som gillar Amanda lika mycket som jag?:)





Så himla fina bilder!♥
3


Kommentarer
Postat av: Johanna - Delena Sweden

Tyckte verkligen hon var jättesöt och gillade henne jättemycket! Sen såg jag på Chloe och hon är riktigt creepy i den, så det
Förstörde lite av det "söta" :P

Svar: Haha oj då, den har jag inte sett. Kanske bäst att jag låter bli med det då så jag inte förstör "min bild" av henne ;P
None None

2012-09-18 @ 15:22:06
URL: http://delenasweden.blogg.se
Postat av: Anonym

förlåt , men jag tycker verkligen att hon är skitful! kan verkligen inte se en film med henne i!

Svar: haha nej är det sant?! Jag tycker hon är så himla vacker!! Konstigt att man tycker så olika, men det är väl bara bra antar jag! :)
None None

2012-09-18 @ 20:16:18
Postat av: Anonym

Hej :) jag har nygligen startat upp en blog awards på min TVD blogg och skulle vara suer roligt om du ville vara med :) du har direkt länk här: http://vampirediaries.webblogg.se/2012/september/blog-awards-anmalan.html#comment

Tack på förhand! <3

2012-09-18 @ 21:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0