Jennifer på People's Most Beautiful- lista!

Jennifer  är utsedd till en av världens vackraste människor utav tidningen People. I can see why! ;)



Av alla de saker som har fått oss att älska Oscarsvinnaren är en av egenskaperna som toppar listan hennes hälsosamma kroppsinställning. När Jennifer pratade med tidningen ELLE om hennes nästan nakna roll i filmen X-Men: First Class sade hon så här: " Jag visste att om jag skulle vara naken inför hela världen så ville jag se ut som en kvinna och inte som en 13-årig pojke i början av puberteten. Jag är sjukt trött på att människor tror att det är så kvinnor ska se ut." källa

Jag kan inte annat än hålla med Jennifer i vartenda ord! Alla ser vi olika ut och vi är vackra oavsätt längt, tjocklek och bröststorlek. Var er själva, det är det vackraste som finns!
0


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0