Dagens fråga

Jag fick denna fråga bland kommentarerna och tänkte att jag besvarar den i ett inlägg ifall det är fler som undrar var man kan kolla på alla avsnitt av TVD. :)




Svar: Jag har lite olika sidor som jag brukar kolla på, och alla dessa har ALLA avsnitt av the Vampire Diaries! Allan länkar jag lägger upp är direktlänkar till The Vampire Diaries.

btvguide.com  (utan svensk text. Klicka först på det avsnitt du vill se och välj sedan en av länkarna i länklistan som kommer upp när du klickar på "more links". Gorillavid och Putlocker fungerar bra för mig).

cucirca.com  (Utan svensk text. Klicka på det avsnitt du vill se och välj en av videosarna som kommer upp).

swefilmer.com (Med svensk text! Denna sida lägger upp avsnitten så fort de har fått svensk text. Klicka på det avsnittet du vill se så kommer in video upp).


Om ni har fler tips på bra sidor där man kan se serier så får ni gärna länka till dessa i kommentarerna! :)
0


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0