Jennifer och Kristen's kram på röda mattan + deras outfits

Jennfier och Kristen bar liknande klänningar på Oscarsgalan, och de såg båda fantastiska ut! ClevverTV har gjort en lite sammanfattning av deras outfits och berättar vad de tycker om dom i klippet nedan. De pratar om Jen's halsbans som hängde ner på ryggen och de har lite delade åsikter om det. Jag älskade det och tycker nästan att det gjorde hela looken! Ser glamouröst och jävligt snyggt ut helt enkelt! ;) Vad tycker ni om halsbandet?




Den omtalade kramen mellan Jennifer och Kristen:
1


Kommentarer
Postat av: NinaDobreva


Nu har jag precis startat upp en frågestund på NinaDobreva! Jag skulle bli hur glad som helst om ni gick in och frågade några frågor, och / eller skrev om det på din egna fansite!
Info om det här:

http://ninadobreva.blogg.se/2013/february/fragestund-2.html#comment

Ledsen om du inte gillar sånna här kommentarer men det skulle betyda mycket för mig'

2013-02-26 @ 22:29:15
URL: http://ninadobreva.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0