Dagens video



(Förlåt om ni hatar alla mina Delena-videos, men dom är ju så fina haha^^)
5


Kommentarer
Postat av: Linn

Mer om Josh Hutcherson! Kram!

Svar: Jag letar och letar men det finns inget nytt med honom nu tyvärr! Han splear ju in Catching Fire så det är dåligt med nyheter, men lägger upp så fort det kommer nåt nytt! :)
None None

2012-10-29 @ 20:15:41
Postat av: Linn

Vet du något ställe man kan skicka ett fan brev till Josh?

2012-10-29 @ 21:46:18
Postat av: Linn

Som man är väldigt säker på att han kommer att få det. Att det åtminstonde ligger och skräpar i botten av brevlådan. :D

2012-10-29 @ 21:47:07
Postat av: Linn

Mejla mig gärna och berätta. [email protected]

Svar: Jag har mejlat dig med en adress som ska fungera :)
None None

2012-10-29 @ 21:48:30
Postat av: Linn

Tack så mycket! :)
Jag vet jag framstår som jättejobbig, förlåt. :/

Svar: Du är absolut inte jobbig! Det är jättekul att du kommenterar för jag vill hela tiden att bloggen ska bli bättre och roligare för er att läsa!:) Och vem älskar inte Josh Hutcherson liksom;) Så fortsätt kommentera, det gör min dag! kram!
None None

2012-10-30 @ 13:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0