Nomineringar på First Annual 2012 Fright Night Awards

Cancer Bites är en nationell medvetenhets och utbildningskampanj för blodcancer som lanserars inför Halloween, Igår släppte de nomineringarna inför deras första årliga 2012 Fright Night Awards.




Nina Dobrev är nominerad i kategorin 
Fright Night Favorite Female TV or Movie Vampire tillsammans med Kristen Stewart och Ashley Green (Twilight).

Jenifer
Lawrence är med i kategorin  Fright Night Favorite Actress in a Horror Film (2011-2012) där hon är nominerad för sin medverkan i filmen House at the end of the Street.

Ian Somerhalder har fått en plats i kategorin Fright Night Favorite Male TV or Movie Vampire tillsammans med bland annat Robert Pattinson och Johnny Depp.

Joseph Morgan, Michael Trevino och Taylor Lautner står mot varandra i Fright Night Favorite Movie or TV Werewolf. 

The Vampire Diaries är nominerad i kategorin 
Fright Night Favorite Supernatural TV Show, tillsammans med bland annat Teen Wolf och True Blood.

The Twilight Saga är nominerad i kategorin  Fright Night Favorite Vampire Movie of the Year 

Vinnarna kommer att presenteras tisdagen den 30 Oktober. För att rösta går ni in 
HÄR! Där ser ni också alla kategorier med nomineringarna. Man måste vara medlem på sidan för att kunna rösta.

källa
1


Kommentarer
Postat av: Anonym

Okej, jag hittar inte inlägget där jag frågade en sak. Men jag frågar igen. Jag är 13 år kan jag ändå börja med yoga? Och går yoga och dans/cheer bra ihop? Kram!

Svar: Jag har svarat i det här inlägget: http://favoritecelebs.blogg.se/2012/october/dagens-bilder.html
None None

2012-10-23 @ 15:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0