Dagens bild



Snart dags för TVD^^
1


Kommentarer
Postat av: Johanna - Delena Sweden

Visste du att det ryktas om att Robert och Kristen ska gifta sig? Alltså Rob tycker att det är det enda sättet för henne att bevisa att hon ångrar otroheten + att rob ändå tänkt göra det innan skandalen :D hoppas!

Svar: Hej :) Ja, jag har hört lite rykten om det! Jag tycker det är kul om dom är tillsammans igen, men jag tror inte att det är en sån bra idé att gifta sig bara för att bevisa att man ångrar sig. Det ska man göra för att man älskar varandra och för att man aldrig vill vara med någon annan. Känns lite som att det skulle vara väldigt förhastat att göra det efter en otrohet. Men jag hoppas att båda mår bra och har rett ur allting. Sen om det blir bröllop i framtiden så är ju det såklart jättekul :)
None None

2012-09-24 @ 08:08:18
URL: http://delenasweden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0