Jennifer och Nicholas tillsammans

Som sagt, jag jobbar jobbar jobbar och jobbar. Uppdateringen här kommer att ske när jag har tid, typ som jag har nu ;)

Här är ångra nya bilder på Jennifer och Nicholas som nu är ett par igen. Söta ihop är dom, och jag hoppas det kommer hålla resten av livet denna gång! Finingar♥

Här har de picknick i en park i Montreal, 20 augusti.
 
Jag vill inte lägga ut en massa privata bilder här, men om ni vill se fler bilder så finns dom HÄR

Jennifer och Nicholas på screeningen av "The Butler' Photos", 19 aug.
 


 
 
Tillsammans på  ‘X-Men: Days Of Future Past’ private wrap party på Club ‘CINQ’ i Montreal, 17 aug.

 Fler bilder hittar ni HÄR.

Tillsammans i  Six Flags Amusement Park.
 
bilder HÄR.

0


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0