Kristen Stewart klar för "Snow White and the Huntsman 2"

Det här kanske är lite "old news", men det har ju länge diskuterats om ifall det ska bli en uppföljare till Kristen's film Snow White and the Huntsman, och nu är det faktiskt (i princip) bekräftat av Kristen själv att det blir en tvåa och att hon kommer medverka i filmen! På grund av skandalen mellan Kristen och Snow White-regissören Rupert Sanders kommer filmen få en ny regissör, vem det blir är ännu inte bestämt.

Det har pratats en del om att ta bort snövit helt ur filmen (eftersom att många fans har svikit Kristen efter skandalen), och bara fokusera på Chris Hemsworth's karaktär (the Huntsman), men nu har produktionen tänkt om och kommer alltså ha med snövit, men hur stor roll hon kommer ha i uppföljaren är ännu oklart.

Om allt går som det ska kommer filmen påbörjas nästa år!:)

 

Trots Universals tidigare planer att dumpa Snövit i uppföljaren.

I krig och kärlek är allting tillåtet och speciellt om man är lika het på Box Office som Kristen Stewart är. Universal har nu lagt de kontroversiella planerna åt sidan, med att göra en uppföljare till "Snow White and the Huntsman" utan Snövit (Kristen Stewart). Kristen Stewart bekräftar själv hennes medverkan i uppföljaren till The Playlist.

- Det kommer bli helt jävla fantastiskt. Jag är så upprymd. Det är galet.

När hon får frågan hur uppföljaren kommer att bli svarar hon så här:

- Jag får inte. Förut sa jag att det var en stor chans att vi skulle göra en uppföljare, som också var helt sant, men då blev jag tillsagd att sluta prata om det. Så jag kan verkligen inte prata om uppföljaren.

Det är också klart att regissören till första filmen, Rupert Sanders kommer inte regissera uppföljaren.


Ni kan läsa mer om alla rykten om filmen på dessa länkar:

LÄNK 1     LÄNK 2     LÄNK 3     LÄNK 4
 
0


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0