Svar på en fråga

Jag fick en fråga bland kommentarerna som jag tänkte att jag skulle svara på i ett inlägg ifall ni andra också vill veta lite mer om mig! Är det något ni undrar, om mig eller bloggen så skriv gärna en rad bland kommentarerna :)



1. Som TV-serie gillar jag TVD mest av alla som jag följer (och jag följer en hel del), tycker den är grym med otroligt duktiga skådisar! Av filmserierna så måste jag nog säga att jag gillar Hunger Games bäst. Den har ett väldigt viktigt budskap och är både hemsk och underbar på samma gång! Ni som har läst alla böckerna i serien vet att historien berör på flera olika plan och väcker många känslor. Den är väldigt unik, älskar den serien!
Jag älskar ju Twilight också såklart, finns inget finare än en bra kärlekshistoria. Men den berör mig inte på samma sätt som Hunger Games, för HG får mig verkligen att tänka till och vilja ändra på saker i livet och i världen!


2. Svår fråga för jag tycker att alla tre är helt fantastiska skådespelerskor! Men Jennifer är nog ändå min favorit då hon är helt grym i de filmer hon gjort och dessutom verkar hon vara en galet rolig och jordnära människa privat. :)

På andra plats måste jag nog säga Nina, för hon är så duktig på att gestalta sina olika karaktärer i Vampire Diaries (Elena, Katherine och nu även vampyr-Elena). Måste vara svårt att ha så många olka karaktärer i en och samma serie, men ändå kunna ge dom så olika personligheter som Nina lyckas så bra med!

På tredje plats kommer då Kristen, som även hon är en fantastisk skådespelerska. Jag tycker ibland att hon kan bli lite förutsägbar i sina roller eftersom hon har en så tydlig och speciell stil på sitt skådespel. Men som ni har förstått eftersom jag driver den här bloggen så är hon en av mina favoriter! :)
0


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0