Livestream till dagens Comic Con

Här är en livestream till dagens Comic Con! Den började för ca 20 minuter sen. Den ska hålla på i sju timmar framåt om jag har fattat rätt, men jag vet inte om The Vampire Diaries kommer att visas på den! Ni får hålla koll under kvällen (det ska jag också göra). Lägger upp en annan länk om jag hittar annars!:)

UPDATE: Jag hittar ingen annan livestream så jag hoppas att den här kommer funka hela kvällen för er som vill kolla! Nu ska jag iväg och kommer inte ha tillgång till internet. Om länken inte skulle funka senare ikväll kan ni kolla HÄR om ni hittar någon annan (bara att söka bland klippen). TVD's panel börjar kl. 00.30. Hoppas ni får en fin kväll!:)


Free desktop streaming application by Ustream
1


Kommentarer
Postat av: Filippa :)

Länkbyta? :)

Svar: Hej! jag gör inga fler länkbyten just nu, men gärna längre fram!:)
None None

2012-07-14 @ 21:22:34
URL: http://jenniferslawrence.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0