SPOILERS för The Vampire Diaries säsong 4

Riktigt spännande spoilers har kommit ut till TVD säsong 4. Läs nedan om du vill veta vad vi har att vänta oss!




Tidigt i säsongen, kommer den nyblivna vampyren Elena att ha det som Julie Plec kallar för hennes "förstaheta vampyrsex" med antingen Damon, Stefan, Klaus, Matt eller Elijah. Någon ledtråd om vem den lyckliga killen är?"Elena räddade Matts liv, så han kommer att betala tillbaka det på ett mycket egendomligt sätt." Dobrevs reaktion:"Det är som att hon går igenom puberteten igen och vampyrsexet kommer att kännas som hennes första gång."


Stefan kommer att köra en ny motorcykel för att visa upp sin "bad" sida. "Jag åker motorcykel i mitt riktiga liv, så jag är glad över att få bränna lite gummi.", säger Wesley, som har kämpat för detta. "Jag åker en Triumph men jag hoppas att Stefan får något mer vintageaktigt."


Damon kommer att hitta en ny suparkompis, nämliga Tyler. "Jag tror att Tyler vill ta efter i baren där Alarikslutade", säger Trevino. Somerhalder tillägger: "Fiender blir allierade."


Det fjärde avsnittet blickar tillbaka 900 år för att sprida ytterligare ljus över Rebekah, som letar efter ett nytt ställeatt bo på. "Salvatorehuset är enormt.", föreslår Somerhalder. "Damons säng också!"


Räkna med en stor och spontan explosion av glädje och massa kyssar första gången Caroline får se Tyler, som hon trodde dog. "Tröjor flyger av i första avsnittet." retar Trevino.


Jeremy kommer eventuellt att hitta kärleken med den nya karaktären April, dotter till en pastor, som återvänder från internatskolan av tragiska omständigheter och återfår kontakten med sin barndomsvän. "Det ska bli intressant att se vart de leder." säger McQueen. "Men han och Bonnie har fortfarande lite ouppklarade affärer."

Källa 
Den svenska översättningen har jag tagit från vampirediariesblog.webblogg.se


0


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0