Kristen Stewart mobbades i skolan

Kristen mobbades i skolan.

I en intervju med USweekly pratar Kristen om hur hon retades i skolan. Jag gissar att mobbarna idag ångrar att de inte var snällare mot henne.

"Snow White and the Huntsman-skådisen Kristen stewart talade tyligen ut om att hon mobbades som tonåring eftersom hon inte var som alla andra: "Kolla på bilder på mig innan jag var 15. Jag är en pojke. Jag hade bara på mig min brors kläder!", förklarade hon nyligen. "Inte för att jag brydde mig så mycket, men jag kommer ihåg hur folk gjorde narr av mig för att jag inte hade tighta jeans. Jag tänkte aldrig så, jag hade gymkläder på mig."

Kristen försökte att inte bry sig om mobbarna, men hon kommer ihåg vad andra tjejer sade till henne i skolan och hur hon kände sig då: "Det är inte så att jag inte brydde mig om mobbningen. Det tog på mig hårt. Jag kommer ihåg en tjej i sexan som tittade på mig under idrottslektionen och sa typ 'Herregud! Du är så äcklig - du rakar inte benen!". Stackars Kristen, men vi slår vad om att mobbarna hade velat vara hennes vän i dag!"
0


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0