Sno Stilen av Nina Dobrev

Sno stilen av vackra Nina Dobrev! Så här snygg var hon i maj i år när hon spenderade tid med sin mamma i New York. Rött är verkligen en färg att räkna med i sommar (en av mina favoritfärger) som kan bli hur snyggt som hellst till en solbränd hy. Det bästa med den här outfiten är att det bara är att hänga av sig kavajen efter en dag på stan, så är man redo för en festlig kväll. Addera några snygga klackar och du är redo för party!

 



Gå in på de sidor jag skrivit ovan. Det finns flera olika varianter av en röd klänning på Nelly.com tex. Jag valde denna eftersom den har så läcker rygg! Silvriga skor finns det också gott om. Zara.com har en del andra riktigt snygga, dock lite dyrare. Hoppas ni får lite inspiration och uppdaterar garderoben med något nytt. Det ska jag göra!:)
1


Kommentarer
Postat av: Elin - Designar bloggar

Mer sånt här! :)
kram

Svar: Vad kul att du gillar det!!:)) Och jag tycker det är superkul att göra såna inlägg så det kommer absolut bli fler!:D
Kram
None None

2012-06-21 @ 22:07:10
URL: http://kimidori.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0