The Vampire Diaries på UK 4th Insurgence Convention

  

Nu tror jag mig veta vad det är Ian och de andra ut TVD-castet har roat sig med i England. Det är nämligen så att "4th Insurgence Convention" har ägt rum där, i Birmingham, under helgen den 22-24 juni. Detta är en tre dagar lång "convention" (sammankomst) för The Vampire Diaries fans, där gästframträdanden, autograf- och fotosessioner äger rum för att underhålla fansen. "Guests of Honour" var inga mindre än Ian Somerhalder (Damon), Paul Wesley (Stefan), Claire Holt (Rebekah), Malese Jow (Anna), Steven R. McQueen (Jeremy) och Nathaniel Buzolic (Kol). 


Det verkar inte ha kommit ut varken bilder eller videos från eventet, men jag håller ögonen öppna och uppdaterar med så fort jag vet något nytt!:)

 
GUESTGUEST

Källa Källa
0


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0