Inspelningsplats för Catching Fire bekräftad!

Som jag skrivit om tidigare så har Hawaii varit en av platserna där Catching Fire ska spelas in. Det finns ju många öar att välja på där, men nu är det bekräftat av Lionsgate att inspelningen kommer att vara på ön Oahu. De börjar filma där innan årsskiftet.




The sequel to Lionsgate’s wildly popular “The Hunger Games” will film on Oahu sometime before the end of the year.

Hawaii Film Commissioner Donne Dawson confirmed that the movie will film here, but declined to confirm the locations being mentioned on some blogs.

“For security reasons, logistics reasons, we don’t confirm specific locations,” she said.
källa
2


Kommentarer
Postat av: Darren Criss news

Hej! Vill du göra ett länkbyte?:)

Svar: Jag gör tyvärr inge fler länkbyten just nu. Ska ändra min design och lite sånt. Men efter det så kan vi nog fixa något :)
None None

2012-11-06 @ 17:57:30
URL: http://darrencrissnews.blogg.se/
Postat av: Linn

Åh, önskar att mina föräldrar var miljonärer och kunde åka dit med mig! Hah!

Svar: Haha ja det skulle vara något! Ser ju galet härligt ut!! :D
None None

2012-11-07 @ 15:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0