Funderingar och hjälp till bloggen!

Hej på er!

Jag tänkte ta och berätta att jag har tröttnat lite på bloggen och funderar på att byta lite inriktning på den. Som jag känner nu har jag ingen direkt inspiration till att skriva om alla tre tjejerna (Jennifer, Nina och Kristen) utan funderar på att endast skriva om Jennifer och The hunger Games istället (alltså även om Liam, Josh och de som ingår i THG, men med fokus på Jen). Det känns som att det är därifrån jag får min inspiration just nu, och tror att jag skulle kunna göra något bra av det.

Jag vill självklart höra era åsikter om det här!! Rösta nedan och snälla ge mig tips i kommentarerna och säg vad ni tycker!

Vill ni ha kvar bloggen som den är, eller skulle det funka med en Jennifer/The Hunger Games-blogg?


Hur vill ni ha min blogg?
Behåll den som den är (skriv om alla tre tjejer)
Skriv bara om Jennifer/The Hunger Games
Skriv bara om Nina
Skriv bara om Kristen
www.poll-maker.com
0


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0