Säsongsstart för Revenge på TV3



Jag har för mig att ni är några här som tittar på Revenge, så jag tänkte att jag skriver ut infon här om när det börjar igen. Jag följer serien i svensk takt på TV3 och nu har kanalen gått ut med information om att det börjar torsdagen den 21 mars kl 21.00 på TV3. Det är ett litet tag kvar alltså, men den som väntar på nåt gott! ;)

Revenge är den enda serien som jag följer i svensk takt och ser på tv. Det känns lite lyxigt med bra kvalité, stor bild och textat när man är van vid att streama serierna på datorn annars. Så jag brukar göra torsdagskvällarna till min myskväll med Ben & Jerrys och mystofflorna på! Ni borde testa det - vardagslyx! :D
1


Kommentarer
Postat av: hanin

21 mars? varför så sent? :(

Svar: Jag antar att det är för att dom vill ha lite marginaler ifall Revenge tar paus någon vecka i USA, så slipper vi göra samma sak i Sverige sen. Men jag håller med, känns alldeles för sent!
None None

2013-02-10 @ 21:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0