Dagens bild - JENNIFER OCH JOSH


4


Kommentarer
Postat av: Emily

Hej! Tar du emot fler affliates? Isåfall skulle jag jättegärna vilja ha länkbyte med dig!^^

Svar: Hej! Vad har du för blogg? Vill helst göra länkbyten med bloggar inom samma genre som min egen. Skriv länken i kommentarerna. :) Jag vet att det är flera av mina affiliates som lagt ner sina bloggar, så är därför jag gör nya byten nu och ska rensa bort band dom gamla på samma gång! :) Kram
None None

2013-03-04 @ 16:25:49
Postat av: Emily

Ps// Cullens har lagts ner.

2013-03-04 @ 16:28:28
Postat av: Emily

Ps// Cullens har lagts ner.

2013-03-04 @ 16:28:28
Postat av: Emily

Hej! Alltså, jag ber verkligen om ursäkt, men jag såg svaret av dig idag! Det var verkligen hundra år sedan du svarade, förlåt. Men min blogg handlar om Jennifer Lawrence och Saoirse Ronan, jag driver alltså en fansite. Jag skulle bli jättetacksam om du lade till mig.
Mvh// Emily
www.lawronan.blogg.se
Och förlåt att jag glömde skriva om bloggen.

2013-04-13 @ 19:17:10
URL: http://lawronan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0